Tako je, ako hipsteri mogu da vrate pisaće mašine na ulice i u parkove, onda i mi možemo da se prisetimo na šta su drkali naši matorci. Ili možda i njihovi matorci… Predstavljamo vam Kay Parker, [highlight]nekrunisanu kraljicu tabu pornografije[/highlight] i ženu koja je stečenom popularnošću prokrčila šumu Milfovima dolazećih generacija. Rođena je 1944. u Engleskoj i od početka svoje porno-glumačke karijere snimila je filmova koji nemaju veze sa incestom koliko je Đorđe Balašević snimio pesama adekvatnih za žurku. Ali ne zameramo joj što se proslavila kao tetka i majka kuratih derana, niti nam smeta – zahvaljujući njenoj najbožanstvenijoj sisi (podtip: mlečna) ikada. Uvek ima sluha i razumevanja za seksualnu neveštost omladinaca u teranju, a raspolaže i posebnim osećajem za tajming kada treba da se pomazi, posavetuje, ili strpa sisa u usta.
Otvorila je vrata incestu u pornografiji igranjem u filmu Taboo iz 1977., koji je montiran i lansiran tek 1980. kada je i pokrenuo poveću raspravu oko filmova ovakve tematike u industriji. Kako je film postao večitim klasikom porno-filma, tako je i Kay zakoračila u legendu i nastavila da igra ulogu majke koja jaše svog sina sve do 1984. kada je snimljen i poslednji nastavak. Ne znam koja su generaciji vaši matorci, ali moj je taman negde tih godina dostigao punu zrelost sapunjanja mačora, što sapunjanju mome sopstvenom samo dodaje neku dodatnu draž – to saznanje da sam upravo zahvaljujući Kay Parker mog’o završiti u lavabou ili gazi iz SFRJ paketa prve pomoći, a ne postati čovekom koji sam danas (i još uvek nisam siguran da je ovo ipak posle svega najbolja opcija).
Kao i sve lepe mlade žene onih dana, i Kay je želela da bude glumica, i iz Birmingema je zapucala u L.A. i motala se tamo sa jednom malom glumačkom trupom. Kada ju je jednog dana pozvao kolega iz trupe, John Leslie (danas proslavljeni porno glumac), i rekao da ima potencijalni dugometražni posao za nju jako se obradovala, da bi čim je saznala da je reč o filmu za odrasle ipak odbila ponudu. Ubrzo zatim – ipak prihvata ponudu i igra u filmu V, The Hot one 1977. Uloga je neseksualna, ali odmah potom dolazi i prvi film sa seksualnom ulogom – SexWorld.
Kay je tada imala 33 godine, dakle znatno starija od koleginica na počecima svojih karijera. Bill Margold, njen kolega i prijatelj, za Kay kaže da je “imala zatvoren seksualni život dok u njen život nije ušao porno biznis”. Ali ako i zatvorena, njena zrela seksualnost za tržište je bila hit u kombinaciji sa poslovnim entuzijazmom. Već u prvoj seks-sceni ikada, sa Joeyem Silverom u SexWorld, gospoja se toliko zanela da je na snimanju okrnjila zub, što nije ni primetila sve do reza tekuće scene.
U narednim godinama je igrala u nizu uspešnih i kvalitetnih naslova, da bi sve to krunisala ulogom Barbare Scott u 1980. objavljenom filmu Taboo. Ono što je definitivno zanimljivo kod Kay je što je imala nekave principe – ne voli anal, ne voli S/M, ne voli stvari koje idu na baterije i/ili se priključuju na traktor, i uloge koje to uključuju odbija. Ali film Taboo joj je ponudio nešto što prethodna snimanja te godine nisu – da bude Kay Parker. Povučena, atraktivna žena u zrelim godinama sa seksualnim frustracijama. Činjenica da je Barbara svoje frustracije ispoljavala na svom sinu nije smetala poštovaocima porno-filma da Taboo proglase kraljem svih porno klasika bez konkurencije. Kay je kao osoba umela da prepozna važnost intimnosti u seksu – i to je uspela da prenese i na platno sa kolegom Mikeom Rangerom. Kasnije svedoči da bi se često događalo i da se snimanje završi, a da ona i Ranger i dalje gužvaju posteljinu na postavi. Neminovno, usledili su i nastavci filma Taboo 2 (1983.) i Taboo 3 (1984.).
U ulozi starije tete nastavila je da se pojavljuje u Downstairs Upstairs (1980), Vista Valley PTA (1981), Memphis Cathouse Blues (1982) i Private Teacher (1983). Kako sama kaže, “bilo je to vreme kada su filmske ekipe ulagale izvesni trud kako bi filmovi dobili na određenom stepenu produkcijske vrednosti”. Sa pojavom VHS kaseta i mogućnošću proširene distribucije, kvalitet filmova neminovno opada, i Kay stavlja tačku na svoju filmsku karijeru krajem 1984.
“Jedan od razloga je bio što sam se bližila četrdesetoj, drugi što se AIDS širio u industriji. Kada sam igrala – želela sam da glumim, a to kako se filmovi snimaju danas, mislim da ja ne mogu da ispratim”, objašnjava Kay povodom napuštanja mašinerije. “Kada sam prestala sa glumom pridružila sam se kompaniji Caballero, koja je bila jedna od najvećih distributera filmova za odrasle onih dana. Radila sam kao PR, a onda sam i ponovo igrala u filmu Careful, he may be watching 1986. Bio je to lep način da se konačno i za svagda oprostim od karijere”.
Bez posla, muža i diplome, Kay odlučuje da počne da se bavi duhovnim GPS-om. “Ja pomažem ljudima da ponovo budu celi kroz ujedinjenje uma, tela i duha. Želim da im pomognem da budu sve što mogu da budu. Ali osnova mog savetovanja je prihvatanje odgovornosti – ne mogu da pomognem ljudima koji nisu spremni da pomognu sebi”.
2000. je objavila i knjigu “Taboo: Sacred, Don’t Touch” u kojoj je kroz iskustvo igranja u porno filmovima objasnila svoju vezu sa metafizičkim. Takođe je počela da drži i predavanja po univerzitetima, među čijim nazivima su i “Integracija seksualnosti i duhovnosti”, “Umetnost bivanja isceliteljem”, “Život u novoj paradigmi”, “Porno, strast i svrha” itd.
Ovim kratkim videom iz 2011. nam je na brzaka objasnila poentu filma “Peti Element” i kaže da njena porno karijera “u stvari nema veze”, šta, zajebe se čovek.
Kay Parker je praktično samostalno definisala arhetip zrele-žene-zavodnice. Iako su osamdesetih postojale i druge glumice prepoznatljive pre svega po svojim zrelim godinama i vatrenom ekranskom seksu, Kay je ta koja je zanjihala svet u svom pravcu i uopšte omogućila jednoj Stiflerovoj kevi da nas opčini dojkom i vezom sa klincem u “Američkoj Piti”. Iako nije glumila u više od 50 filmova tokom svoje sedmogodišnje karijere (plus onaj 1986.), ona je ta koja je zabola kamen temeljac MILF pornografije u poslednjem zlatnom dobu filma.
Tehnikalije
ROĐENA
Avgusta 1944. u Birmingemu, Engleska kao Kay Taylor Parker.
VISINA
1,68m
KATEGORIJA PORNJAVE PO DANAŠNJEM SHVATANJU
MILF
ULOGE
Učiteljica, majka, tetka, šefica, mamina drugarica, mama drugara, (istodobna) koleginica, dobra riba iz bara.
NAJČEŠĆA POZA
Misionarka.
SPECIJALNOST
Govor. Stvari koje bi izgovarala -ljubavnicima- (pre nego li kolegama) za vreme snimanja najčešće nisu bile deo scenarija: već režiserova odluka da pusti Kay da bude Kay. Takođe, veština da napravi šou u četiri zida, bez bilo kakvih pomagala i na jedan pre svega intiman način.
AKO BISMO MORALI DA JE OPIŠEMO JEDNOM REČJU
Senzualna.
ZANIMLJIVO
Okrnjila zub za vreme snimanja prve sex-scene ikada, što je ujedno postao i svojevrsni trejdmark.
ŠTA MISLIMO O NJENIM SISAMA
Da su retkost u pornografiji.
DANAS SE BAVI
Kao i svi ljudi koji nemaju boljih predispozicija, propagiranjem istina o životu tamo gde je praktična upotreba ga zakazala.
Filmografija (opšta) prema IMDB, po godinama objavljivanja
1998 Merchants of Venus
Kay Parker
1995 Desert Winds
Privlačna Žena (kao Kay Taylor Parker)
1993 Taboo XI (video)
Barbara
1991 Taboo IX (video)
Barbara
1991 Fixation
1990 Stairway to Paradise
Morningstar
1989 Fire in the Hole
1989 Firestorm 3 (video)
1988 L’Amour
Ellen Brewster
1987 Too Hot to Touch
Nurse Loretta
1987 Firestorm
Magda Balcourt
1987 Tales from the Chateau
1986 Careful, He May Be Watching
Annie
1986 Taboo III
Barbara Scott
1986 Night on the Wild Side (video)
Lutajuća Žena
1986 Fantasies (video)
Kay
1986 Balboa
Apple
1985 Private Teacher
Miss Lillian Foxworth
1985 Hot Blooded
Linda
1985 Ladies of the ’80s
1985 Connection Live
1985 Nice n’ Tight
G-đa Robinson
1985 Taboo IV: The Younger Generation
Barbara Scott
1984 Tomboy
G-đa Robinson
1984 Nasty Nurses
Joyce Matthews
1984 Intimate Lessons
Lejdi Amanda
1984 Fantasy Follies II
Kay Parker
1984 Sex Play
Jan Manley
1984 Spectators (video)
Kay
1984 Lorelei (video)
Lorelei
1984 I Want to Be Bad
Jan Jenkins
1984 Matinee Idol
Sekretarica Dorothy
1983 Satisfactions
Shannon
1983 Memphis Cathouse Blues
Rose
1983 Eighth Erotic Film Festifal
1983 Swedish Erotica 45
1983 Sweet Young Foxes
Julie (nagrada Američke Adult Filmske Asocijacije za najbolju sporednu žensku ulogu)
1983 The Young Like It Hot
Cheryl
1983 Fantasy Follies
“Kay Parker”
1983 Erotic Radio WSEX
Dr. Clarissa Redbone
1982 The Best Little Whorehouse in Texas
1982 Taboo II
Barbara Scott
1982 Desire
Dr. Varlay
1982 Casanova II
Miss Cohen
1982 Body Talk
Laura
1981 Masada (mini TV-serija)
Moabitska Prostitutka
1981 Vista Valley PTA (kao Kay Taylor)
1981 The Seven Seductions
Hamiltonova žena
1981 Fast Cars Fast Women
Molly
1981 The Dancers
Maxie Roget
1980 Taboo
Barbara Scott
1980 Downstairs Upstairs
G-đa Bunn
1980 Champagne for Breakfast
Gladys Whitmore
1979 Chorus Call
Mona Randall
1979 Kate & the Indians
Vrhovna Sveštenica
1978 The Health Spa
June Winters
1978 Untamed
Sheila Barnett (kao Jill Jackson)
1978 SexWorld
Millicent
Jacinda
1978 Into Snowy
Fedora Weatherly
1978 Dracula Sucks
Dr. Sybil Seward
1977 The New Erotic Adventures of Casanova
Sekretarica