Apolončina. Crnogorski Dan Bilzerian – ali bez ijedne dlake na glavi i licu (osim obrva). Čovek koji je verovatno u mladosti jebo više kuja nego nastrani šinter da bi se ipak docnije skrasio kao porodičan čovek. Humanitarac. Dete koje na rođenju nije zaplakalo već zapevalo izuzetno zahtevne tonove i koje je od prvog dana svog života na ovoj planeti osuđeno na uspeh samim tim što je rođeno u Kopenhagenu dok su mu roditelji iz Berana. Ovo dete je kasnije izraslo u gospodina perfektno izvajanog tela i izrazite muskulature i postalo definicija sportske elegancije, kao i brža verzija Željka Samarždića i Zdravka Čolića i spoj njihovog šarma – u jednom čoveku. Persona kojoj su grudni mišići tvrdi ko Njegošev orah a srce meko ko janjeći mozak. On ima diplomu kafanskog fakulteta i sa tom diplomom ima veći uticaj nego predsednik Srbije sa svojom. Kada Bobika na svom nastupu stegne mikrofon, izbaci biceps i stavi naočare, devojke u prvim redovima doživljavaju višestruke orgazme, a one u svakom sledećem za po jedan manje. Na samo jednom njegovom nastupu ima više “vatre” nego na celokupnoj turneji Ramštajna. Pozabavićemo se onim što je sam naslov teksta, a to su različiti vidovi bahaćenja, razbibrige a ujedno i neprikosnovene umetnosti koji krase spot ovog eminentnog, slobodno ga možemo nazvati mladića, koji je preko svojih pesama i stihova postao merna jedinica za lagodan život i neprejebivost. Devojčice, devojke, gospođice, gospođe, dame, milfare i redhead mature, piroman i kosač – Boban Rajović.
BOBAN RAJOVIĆ ft. BUKI SKANDAL – BAHATO
“ŽENE, ŽENE MALO SE BRINEM,
NE ZNAM JA RUČNU DA DIGNEM!
OKO MENE PRAVI JE HAREM,
KAD BI JEDNU ZAVOLIO BAREM!
ONE, ONE SE SJEKU NA MENE,
OVIH DANA SMRT SAM ZA ŽENE!
A KAŽU SVE DA VOLE ME ZATO,
ŠTO JA ŽIVIM BAHATO, BAHATO!”
Refren je ovde izuzetno dobro definisao kako živi Boban. U prvom delu refrena izjavio je malu dozu zabrinutosti za svoj promiskuitet, konstatovao je da ne zna za “kočnicu” – kao stara Zastava 128, kao i to da ipak ne može nijednoj da pruži dovoljnu dozu ljubavi. U drugom delu refrena pak, on govori o tome kako se pripadnice ženskog pola “sjeku na njega” – devojčice šestarom u gimnaziji a devojke i dame različitim vrstama solingen noževa, i sve to zato što on živi bahato. Znači ništa ruže, sveće, kiselo ljuta čorba i pohovan sladoled u kineskom restoranu i lagani petinzi – SAMO BAHATOST I MINIMUM BOLA U KURCU ZA ŽENSKI ROD.
Početak spota – klasično pišanje po svima. Dok smrtnici voze biciklove, švercuju se u GSP-u ili mole za studentsku kartu u autobusu Severtransa i dok Elitni Odredi moraju da iznajmljuju BMW-ove, Bobanče može da dozvoli sebi da ga budi smeđokosa devojka dok on u plavom sakou i naočarama na glavi spava u svom privatnom avionu. Bobana u ovom spotu devojke hrane najfinijim sortama Šenin blana, dok obični ljudi petkom gledaju “Pinkove zvezde” preživajući pijačni hamburg sa hlebom. Takođe, Bobika pleše i peva na krovu jahte u beloj košulji dok se zraci sunca odbijaju od potiljak i čelo na kojem bi mu i Mr. Proper zavideo. Pije Henesi i Don Perinjon i svojoj jetri može da priušti bolji tretman od onog koji Bora Drljača pruža svom stomaku. Baca devojke u bazen na njihovu opštu radost a već u sledećem kadru skače sa jahte (NA NOGE!), i sve to bez kaskadera jer Boban ne zna za strah. Ovde je sa njim u duetu i neki Buki skandal (voimja oca za umetničko ime) koji ovde ostaje u senci zbog same činjenice da Boban postoji. I dok Halid Muslimović u svom spotu tera zapregu i konje, Rajović vozi plavi BMW kabriolet bez ruku i time pomera granicu kurčenja na estradnom nebu. Drugi deo spota se odigrava u nekom klubu u kojem Bobi pravi još žešći šou a spot se završava tako što on puši tompuse u belom odelu i uvodi devojke željne njegovih hormona i gena u svoj privatni avion sa početka spota. Nije li dosta dobri ljudi moji?
BOBAN RAJOVIĆ – BARABA
“TEBI NE TREBA BARABA KAO JA DA TI KVARI SNOVE,
I NOĆU DA TI JE U MISLIMA!
TEBI TREBA NEKO DA TE JUTROM ZOVE,
I NASMIJE KAD NISAM JA!”
Ovde Boban nije samo pevač, već i glavni akter i glumac u svom spotu koji se odvija po jednom zajebanom scenariju koji ni najveći umovi koji su stvarali jake krimi filmove ne bi mogli da se smisle na nekom zajedničkom brainstormingu. Na punom mesecu, dok spava pored svoje ženke, B prima poruku na svom ajfonu čiji je sadržaj jedan poznati model auta. Zatim ustaje, oblači se kao Supermen u govornici, zateže najkare, ljubi svoju devojku u glavu, navlači fantomku – i kreće. On je u ovoj priči odmetnik, čovek sa druge strane zakona koji ne jebe ni moralne ni zakonske principe, upada u tuđe dvorište, trči po travi i pravi kolutove a zatim unutar objekta nekulturno pretura po policama i potom na komodi nalazi ključeve moćnog auta kojeg zatim krade. Ovaj Rajovićev čin je izazvao opštu paniku i alarmirao dobar broj inspektora koji vatreno žele da uhvate kradljivca auta. I dok oni marljivo obavljaju svoj posao, našeg junaka boli kurac za sve i on igra poker (ali sad u crnom odelu) i bez blama upada ALL IN. Međutim, kako svakog stigne kazna (osim urednika Blica i Kurira), Bobana hvataju i hapse dok njegova ženka gleda uživo prenos na TV-u i pušta gorku suzu za svojim dragim jer tada shvata da njoj ipak ne treba baraba, nego čovek da je nasmeje. Tuga prijatelji, tuga.
BOBAN RAJOVIĆ – PRINCEZA
“NISMO ISTA KRV, PRINCEZO MOJA!”
Spot počinje jednom zabrinjavajućom scenom. Naime, nosilac titule “Prvi crnogorski triceps” vodi dijalog sa svojom devojkom koja je vezana za stolicu u napuštenom hangaru. Ali, naša momčina nije neko bezosećajno smeće, već čovek skovan od ljubavi i žara pa ovo nije ona trula stolica iz horor filmova, mračnih podruma ili osnovne škole već se naš otmičar udostojio toliko da prebaci deku preko iste, tako da zadnjica i leđa taoca ne budu ni malo nažuljana ili još gore ogrebana. Iz radnje spota saznajemo da je fulja prethodno prevarila našeg Jason Stathama iz Berana/Kopenhagena/Beograda, što je on provalio u startu i zatim je u fizičkom sukobu toj nuli od čoveka koja mu kreše njegovu neprežaljenu servirao udarac pod nazivom “BOBANOV TALAS” posle kojeg je taj šmeker pao ko tiket. Tokom trajanja spota, on se priseća starih dobrih vremena i pripoveda svojoj dragoj momente kad su se vrteli po parku, sedeli na klupi i jeli beskvasne štapiće a priča se završava tako što on, kao svaki pravi džentlmen odvezuje čvorove kanapa i pušta svoju devojku iz zatočeništva. Lepotica počinje da beži, međutim ni ona, kao ni gledaoci spota ne mogu da ostanu imuni na ovaj level humanosti i ljudske dobrote, tako da se ona okreće, vraća i pada svom suđenom čoveku u zagrljaj sa suzama u očima, a nivo emotivnosti u tom momentu probija sve moguće granice i ruši barijere toliko da naspram ovog para Romeo i Julija ili Žare i Goci izgledaju kao glupa i prolazna srednjoškolska ljubav.
BOBAN RAJOVIĆ – INTERVENTNA
“ZA MOJE ZDRAVLJE TI SI, TI SI ŠTETNA!
OPET ME KUĆI VOZI INTERVENTNA!
KAD TE NEMA JA DOBIJEM NAPAD!
OKO SEBE PRAVIM DIVLJI ZAPAD!”
Možda i najjače ostvarenje u svetu spotova na domaćoj sceni, posle nekih niskobudžetnih Jašarovih gde sedi na grani oraha i pati za svojom dragom. Iako ovde Boban ne parira Amadeus Bendu u pogledu angažovanja pripadnika žandarmerije i ostalih protivterorističkih jedinica, on pojačava nadrkanost i tvrdoću time što u ovom spotu on ne nosi neko zajebano oružje iz Counter Strike-a, već fura mač, skače po zidovima kao Assassin’s Creed i spretno barata svojim oružjem kao gladiator. I zbog čega sve ovo? Pa, naravno, zbog svoje ljubljene. Naime, nju otima neka nepoznata ekipa i ubacuje je u džip. Sa Bobanom nema pregovora i otkupa – samo nasilno oslobađanje uz neverovatnu količinu prosute krvi na protivničkoj strani. Na kraju naravno, u duhu happy endinga on nalazi svoju dragu. U centru plamenog kruga na zapaljenom parkingu on seče mačem otmičare ko baba povrće za nedeljnu supu a potom ga savladavaju pripadnici snaga policije a on na robiju odlazi s ponosom u duši i vatrenim pogledom prema svojoj lepšoj polovini.
Spotovi za pesme “Piroman”, “Aerodrom” i “Kosači” izostavljeni su namerno i to iz dva razloga:
1) Nema dovoljno preciznih reči kojima bi opisali dominaciju u tim spotovima.
2) Ne postoje dovoljno razvijeni mozgovi koji mogu da pojme takav vid umetnosti, tako da su ovo ipak jači i pogodniji momenti.